Stiai ca yoga iti ajuta inima sa fie flexibila in fata schimbarilor?


❤️ Sistemul cardiovascular este responsabil cu schimbul de oxigen si dioxid de carbon dintre inima cu plamani si restul organelor din corp. Studiile efectuate in yoga au descoperit ca intensitatea moderata a practicii posturale, exercitiile de respiratie, meditatia si comunitatea yoga pot reduce riscul de boli ale inimii prin:


🤍 cresterea variabilitatii ritmului cardiac

🧡 imbunatatirea tensiunii arteriale

💛 reducerea colesterolului si

🤎 cresterea rezistentei cardio


Cresterea variabilitatii ritmului cardiac

Variabilitatea ritmului cardiac este capacitatea organismului de a modifica frecventa ritmului cardiac. Inimile cu variabilitate ridicata se pot adapta mai bine la schimbari, lucru care este asociat cu un raspuns imun marit, rezistenta fizica crescuta si functii cognitive/emotionale optimizate.


Acest articol face parte dintr-o mini-serie de articole care isi propun sa prezinte efectele benefice dovedite stiintific ale unei practici constante de yoga. Toamna reprezinta pentru mine anotimpul potrivit studiului astfel am initiat miscarea #mondaymotivation prin care in fiecare zi de luni postez cate o mica curiozitate stiintifica aici pe Blog si in Instagram-andrayogaromania. Adaptare dupa: "The Science of yoga" Ann Swansona

11 views0 comments

Recent Posts

See All