Cum iti pastrezi vitalitatea in ultimul trimestru de sarcina?

Updated: May 5


Incepand cu Trimestrul III, atentia din cadrul sesiunilor yoga se indreapta spre crearea spatiului necesar pentru ca bebelusul sa aiba loc sa creasca in continuare si mamica sa poata respira mai usor. Tehnicile de respiratie din yoga vin in ajutorul nostru intrucat ne invata cum sa conectam mintea cu organismul pentru o stare echilibrata.


Atunci cand respiram corect si eficient, sustinem functionarea optima a proceselor interne din organism cu minimul de efort-homeostaza, ceea ce ne face:

  • sa ne simtim bine cu noi insine,

  • sa avem mai multa energie disponibila si

  • sa cream armonie in interactiunile cu ceilalti.

Iar atunci cand psihicul este in armonie cu organismul, acceptarea schimbarilor aduse de sarcina devine usoara, dobandind capacitatea de a onora fiecare experienta transformationala ca o lectie invatata in scoala mamiciei.


Daca iti doresti sa inveti cum poti accesa beneficiile yoga prenatale, am dezvoltat Programul Prenatal pentru tine- un program complet personalizat nevoilor si abilitatilor tale. 𝐏𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦-ul 𝐏𝐫𝐞𝐧𝐚𝐭𝐚𝐥 𝐏𝐫𝐢𝐯𝐚𝐭 poate fi inceput de catre orice femeie incepand cu saptamana 14 de sarcina care are confirmarea de la medic ca sarcina e sanatoasa si bebe ia in greutate normal.







28 views0 comments

Recent Posts

See All